2016年3月15日 星期二

加記營商環境: 有幾化學?

圖中這裡, 是我出租物業門口的石屎地台, 上年4月剛打造過新的, 一過了一個冬天, 就已經出現長達4-5呎的裂縫了. 相信完全融雪後, 裂縫會更大更長. 這些石屎平台, 理應可以維持5-10年.

有時候, 加拿大好多人做野好化學, 但我作為一個普通非行內人, 又不知道誰好誰不好, 唯有只好撞手神, 試運氣. 

同朋友講開, 佢都覺得這些人破壞了加國的營商環境, 嚇怕了人們在加國投資和營商的信心.

PS: 我這裡上年剛修好的地鐵站, 隔了幾個月, 過了冬天後又漏水了, 化學嗎? 還有剛過去的2月份, 加國失業率又高左了, 7.3%呀, 真係攪笑了. 我明明肯出錢俾人整好D野佢, 又修唔好, 但又有人話失業, 真係自己攞來的.


9 則留言:

  1. 回覆
    1. 仍在蜜月期, 遲D就唔敢講了

      刪除
  2. 真係求其喎, 好離譜呀, 未夠一年, 有冇得叫嗰個人嚟搞番掂呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以叫佢回來再做, 但一定要我加錢, 做完後, 也不知道點, 上年佢來做時, 都好拿西, 要我執佢好多手尾.

      刪除
  3. 哈,可能你自己郁手做,會好d喎....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都做左唔少功夫, 執佢手尾, 現在咁, 唉....

      刪除
  4. 哈,可能你自己郁手做,會好d喎....

    回覆刪除