2016年3月31日 星期四

淘寶錯了, 錯誤的市場策略.

淘寶新活動公佈用戶累積消費額,掀起人們齊來查賬, 這潮流又同時殺到香港. 不少香港淘寶迷也被自己公佈後的消費額嚇怕了。據參考消息引述港媒消息,有香港女士將個人帳單截圖貼在討論區,以「真的要戒淘寶」為題,透露自己9年間消費額竟高達85萬元人民幣,折算港元即逾百萬元。 

這驚人的消費額, 即時引來網民嘩然,追問她究竟買了什麼,該港女自言也不清楚為何花了這麼多錢,強調並沒有做代購生意,平日只會買衣、褲、鞋、家居用品等,不過也稱曾有一段時間閒在家,極沉迷上網。她更稱自己的壞習慣更影響了年僅5歲的女兒,不過她也指淘寶貨確較市面便宜,隨時相差一半,有人提到如她不用來淘寶,拿來當買房首付也夠時,她也懊惱地表示,自己現在也無錢買房。 並回憶: 「試過4年前買衫買到同個賣家月結,個賣家都唔洗我次次比錢,一月結一次數,試過一個月找差不多一萬比佢,個個月係(喺)香港找換店往大陸張卡度轉錢,果(嗰)時無野做,日淘夜淘,想起都勁後悔。」

有網民爆笑安慰她:「你掉返轉諗,你唔買淘寶都會係(喺)香港買野,當你啲淘寶平均數係香港買的半價,即係你已經慳左(咗)八十萬了。」
看內地淘寶迷上載的截圖,有人12年間的消費額, 竟高達252萬元; 山西李女士亦表示,平時愛淘寶,因享受拆包裹的感 覺,昨日一查,發現7年間花了11萬元,大感震驚,「一直存不下錢,這下終於知道去哪兒了。」她更稱在朋友圈自己不算「土豪」,有好友單去年就花了40 萬,總消費額亦逾200萬元。


根據阿里巴巴數據,目前在淘寶網及天貓上共有逾1000萬活躍商家,提供逾10億款在線商品,同時亦有4.07億活躍買家,為3萬億成交額作貢獻,即粗略計,去年平均每位用戶消費超過7000元。

只是, 不少淘寶迷登入自己的消費總賬單,結果卻大感震驚,他們紛紛把結果上載微博分享,大部分人的消費額都以萬元起跳,他們都說沒想到積少成多,笑言看後才發現自己本來應富有得多。
 

不過呢, 內地不可信度是十分出名呀,大可對帳單抱懷疑態度:「葉問票房都篤數,你點知你個數是否一定正確!」  只是, 這樣就嚇驚了D客仔以後的消費意慾了.

PS: 其實, 當世界工廠開足馬力來生產時, 不單國內香港淘寶, 連我這裡就時時買到平價貨, 尤其我身裁呎碼跟西人不一樣, 好多賣唔去的碼, 都要減到原價的20-30%來吸引我去買. 有無人相信我著7碼鞋? 哈哈哈..... 我想我這8年裡(由2008年金融海嘯起, 所有我買的東西都係減到超平), 平均每年豪花5-6千元, 可能講緊我花左大約5萬加仔了, 不過全部都係名牌來咖. 我現在有好多年都唔洗買衣褲鞋襪了. 希望我沒有上癮啦, 如果唔係, 就戒左佢了. 哈哈哈.... 如果現在有新移來到這裡賣成衣, 真係要勸佢三思, 因為連我這種貪靚鬼都不會再亂買衫了, 我媽說, 我已經把我睡房變成了貨倉了.

10 則留言:

  1. 你都有去淘,運費應不平噃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不用去淘寶, 因為我這裡的東西又平又多又係名牌來咖.

      刪除
  2. 你都有去淘,運費應不平噃!

    回覆刪除
  3. 華...成百萬...真係好誇張!

    回覆刪除
  4. 淘寶始終冇乜保障,都係唔好制……(^_-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過淘寶, 因為我這裡名牌又平又靚,

      刪除
  5. 3萬億成交額,超誇張!
    我唔多鍾意淘寶就係因為怕拆啲包裝,勁污糟!人哋DHL嗰啲好乾淨企理,嗰啲我會好樂意去拆開

    回覆刪除
    回覆
    1. 3萬億, 有可能會係漲水了作出來的數字.

      我未淘過咖, 原來D包款好污濁咖, 多謝你同我講.

      係咖我最怕污濁咖, 尤其著上身喎, 通常我有理無理, 買回來就立刻洗左D衫褲佢咖.

      刪除
  6. 3萬億成交額,超誇張!
    我唔多鍾意淘寶就係因為怕拆啲包裝,勁污糟!人哋DHL嗰啲好乾淨企理,嗰啲我會好樂意去拆開

    回覆刪除