2018年1月14日 星期日

世衛把沉迷打機定為病態

世衛把沉迷打機, 不能自拔的人, 定為病人, 要佢地去醫喎. 

哈哈哈, 我JJ上網呢, 從來唔打機, 只用來接受資訊, 但係我是個資訊吸收迷, 又算唔算病人呢? 

不過, 幸運地, 我接收多種不同的資訊, 算是不同模式, 不同思維, 不同觀念, 都算得上一種健康的活動吧! 

不過, 打機呢, 因為定死左一個模式/思維/觀念, 對人處事上, 用番這種同一軌道的模式/思維/觀念, 就會好澤洗的. 

我就不知道, 打機對投資決定是否很壞, 但我就十分肯定D人係教會裡事奉, 就唔可以好似打機咁了. 因為人一定不會定死在同一軌道上去思考, 就算有什麼宗教規條限死左, 但在宗教規條框框之中, 每個人都不會餅印咁. 尤其, 如果教會想有叻人, 就必定需要D人肯用腦, 可以為自己做獨立的好選擇. 如果唔係, 人人都同一餅印, 無一個會發到圍, 無一個可以做好佢自己. 

以前我去果間唐人教會, D牧師又真係打機好叻, 我好肯定, 這些牧師牧會會牧到大大鑊, 主要係同佢地打機有關. 當然, 我並不干涉人家工作外的喜好, 但打機這喜好, 會影嚮他們在他們職業上的判斷能力.


2 則留言: