2018年1月23日 星期二

睇住個市咁, 我都係望自己有覺好睏了.....

哈哈哈, 老美股市近排玩派業績公佈, 其實, 有業績才有真相嘛...... 投資者個心肝仔才會淡定咖嘛....

嘿...... 點知..... 派完業績後, 投資者更迷惘, 更不知所謂, 更無厘頭喎.....

今天, 老美兜兜指數內的定海神針大價股, JNJ 和 PG 派成績表啦, 點知攞完高分之後, 股價仲要倒跌得好金(3-5%)喎, 嗱..... 嗱..... 嗱..... 嗱.....  嗱.....咁佢地D CEO CFO COO等人, 洗唔洗罰留堂罰抄功課呢嗄? 

我家下真係諗緊呢, 個市已經脫離左成績表這家野, 即昰, 要升時, 越升越有, 要跌時, 越跌越有. 好了, 大家都唔洗我多講啦, 近排個市呢, 我就唔會買貨住, 真係唔知乜事咖嘛!

開始有人講,  個市快來調整了, 嘿.... 我又唔係先知, 更加唔係大鱷, 我都係度估估下咖咋, 但求唔好輸死, 平時有小小錢漏入來濕濕個袋仔佢, 咁, 我就算了, 咪要自己晚晚無覺好睏. 


PS: 各位, 見到個市咁, 我JJ就真係唔敢叫人買邊隻股了, 第一我唔係經紀或分析師, 不食人間煙火嘛; 第二, 個市咁樣, 我叫買乜後, 就跌幾個%, 我怕我會俾人揼喎; 第三, 股市呢, 我話唔埋咖, 我無話語權, 也無決定權.




3 則留言:

  1. Mr JJ,
    你講得好,分析精彩!
    ...... 我無話語權, 也無決定權.....正!
    16年,我就 把HSBC 38元賣了,BNS 48元也賣了, 以為市調整啦!點知升到唔敢玩!
    現在一只都無......

    回覆刪除
  2. 小小錢漏入來濕濕個袋仔<====我都係咁諗,唔敢大貪XXXXXD

    回覆刪除
  3. 股市升左好多,幾時調整哩?調整係咪係大跌哩?

    回覆刪除