2018年1月18日 星期四

加國唐人的問題

昨天講果單中東難民靚妹講大話係港人聚居的多倫多街角上, 被個笑口笑面扮友善的黑衣亞裔年青男子襲擊來剪去回教頭巾. 

嘿, 幾日後俾多倫多警方踢爆佢老作, 其實, 小朋友講大話, 時有發生, 加國傳媒好似執到熱爆而又唔會得罪人的新聞咁, 立刻大肆報導, 成為國際大新聞咁報道. 茅頭當然直指我地香港人, 來到加國唔守規舉, 竟然犯左加國大忌. 當然, 那裡中文招牌臨立, 成個小香港咁, 當然十分令人礙眼的. 我身為香港人, 也看不慣搞到好似小香港咁.

當然, 被踢爆後, 加國這些傳媒和政客十分尷尬了,不單靚妹和佢家人指人憤怒大罵, 連傳媒和政客都被漫罵到狗血淋頭. 其實, 我自己見到咁, 我也不希望事情再繼續下去, 求其沒有唐人被人打, 就算了. 

只是有加國傳媒, 竟然寫左篇文, 話小妹妹講大話有乜咁大不了, 加國咁多人來憤怒大罵, 應該加國人民向小妹妹和佢家人道歉, 嗱...... 這個, 我就真係老虎蟹都要出聲.  

立刻係報紙篇文下邊回應佢, 直指靚妹家人應該出來道歉, 因為其家人明知靚妹講大話做錯事, 都要為她遮掩過錯, 令到她們鄰近的中國人受到很大的困擾. 我還說, 這些家人心裡的觀念不正確, 要教育佢地, 等佢地認清楚加國是個安全的地方, 加國嚴蕭看待種族仇視. 

我回覆完後, 其他人給了我好多LIKE. 當然, 人家見到我的中國人姓氏, 俾足面我啦, 好客氣的. 其他人仲講, 靚妹和佢家人應該特別對中國人和亞洲人道歉.

PS: 只是, 整件事, 我們唐人都係磨心嘛, 但只有2個唐人回覆, 另一個竟然負面說: "那會有道歉? 受慣不公對待了!" 只有我說得較為正面, 較為站在加國人的立場講說話. 

老實說, 向加國人道歉是更好, 因為港人住在加國, 就已經是加國人了, 不應獨立雞群咁難睇, 咁孤立.

我想, 我以前教會裡的牧師, 香港名校畢業, 教會講道時口若懸河, 真不知道他在這些時候出聲, 會否有點怕他烏雅咀, 因為他講完道之後, 教會更分裂, 會友之間更面阻阻, 可能因為咁樣, 好多好似佢一般的人, 寧願在教會內裡吵通街, 都不敢在西人面前說出自己的看法, 怕給人家來"逼害".

沒有留言:

張貼留言