2018年1月28日 星期日

唉.... 心裡很酸和痛!

上星因為多倫多有人謊報其回教頭巾, 在中國社區裡遭亞洲人來襲擊和剪了, 就引起很多華人不滿, 約好前天出去遊行. 

但我一見到佢地的標語, 我就發愁了, 真係想叫佢地咪出去遊行, 不是點名指著總理, 就是指整件事有陰謀, 更話要加國政府和大話精向亞洲人社族裔道歉, 而不是加國人, 我直接指這個是別樹一幟, 同人講明自己唔係加國人了. 

其實, 佢地都有聽我講少少的, 我都感到比較好一點; 只是仍舊指著總理和傳媒, 真不明白佢地點解唔指那個擺政客和傳媒上枱的學校和教育局? 

我心諗, 這些人係咪初來加國, 連這樣一些潛規則都唔知道. 最後, 我才明白內裡原因, 星期六半夜零晨大把人係群內發言, 但一到星期日中午, 就大把人唔再係WECHAT群上, 唯一理由是這些人身在大陸, 這裡星期日中午, 即是大陸星期一零晨一點, 明天還要上班嘛. 

嘿, 我就心想, 這些人係群裡又話講搶槍杆子, 又講話X奸, 又講中國人要點點點..... 原來, 這些人跟本係度混吉, 都唔係加國住, 插隻手入來, 一定別有居心; 就算係太空人, 留妻兒係加記, 這樣講野都唔好啦; 唔怪得加國政府唔信任華人, 大量收留中東難民, 都唔收中國人移民. 我一見到咁, 唔洗講了, 以後唔好同這些人來往咁多, 係度攪攪震無幫襯. 

PS: 這些人仲係度講華人在加國很低的就業率, 表明佢地叻又唔夠人家叻, 錢又唔夠人家多, 連見識和智慧都唔夠, 好心就咪係度玩野. 有時, 我們華人在海外發生一些悲劇, 我懷疑真係有其因果的. 怎樣也好, 一亂起上來, 我跟本就可以拍拍蘿友就走人, 但很多人又生意又妻兒又父母係度, 又傻更更受人擺佈走出來, 我真係無法幫到這些人了. 心裡很酸和痛!


6 則留言:

  1. 係外國,好似國人好團結咁,真係咁團結咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些, 你都可能有聽你父母講啦, 其實你都知道咖!

      刪除
  2. 會唔會有d係精人出口...然後笨人出手?!?!

    回覆刪除
  3. 世界之所以謠言處處、大概是一些別有用心嘅人在炒作。究竟那些人想點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好簡單, 現在香港支持炒作的那班人, 心裡係點諗, 就等同加記這些炒作的人想點囉! 不過, 加記中國人太少了, 處在低下階層的中國人更少, 唔似香港咁可以成為氣候, 但加記這些炒作的人, 就會累街坊囉.

      刪除