2018年1月4日 星期四

人世間最令人傷心的是什麼?

昨天講開那廢青的故事, 其實, 我是十分欣想, 這裡的國內人又真係唔錯咖, 當中很多人心地十分好的, 雖然大多數人都環境算不上好, 都有好多人第一時間走出來話幫忙. 

當然, 我見到咁多人咁單純咁好心, 我真係擔心佢地受騙, 我也要走出來叫他們小心. 

好啦, 真係有人走去幫這廢青呀, 其中一位幼稚園女教師, 這位好心地姐姐仔, 我都識得佢. 不過, 這廢青仲係度口不擇言, 話這位姐姐仔好靚女, 我心諗, 頂到佢肺癌呀, 窮心未盡色心又起. 

我唯有出言單打條友,  話佢齋嗡多謝人地係無用咖, 叫佢從今以後, 做個好人, 免得辜負了幫過他的人. 嘿, 條友竟然無恥到, 走出來話我小心眼, 好管閒事, 車, 佢登得出來上網要人幫佢, 我咁講, 都已經係好客氣好克制了!  >_<  我已經下載左佢廢青大頭相,  日後幫佢的人有乜事, 我都可以攞佢D相出來做證物.

其實, 我是不會擔心這廢青果2個女, 因為就算這對渣男渣女無左撫養權, 被福利部門強制接收2個女嬰, 還有很多無兒無女家庭, 會收養2個女嬰長大成人咖. 我只是擔心這些好心人, 被這對渣男渣女黐上之後, 那就大大鑊了. 這個才是人世間最令人傷心的地方 - 好心人無好報.









4 則留言:

  1. 算啦...忠言逆耳呀..佢地唔聽就算...留番啖氣暖肚算喇!
    happy new year~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉, 我無謂講了, 單打下條廢青, 當係悶極時的誤樂吧!

      刪除
  2. 咁既父母,不如唔好生養.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕, 加拿大有好多夫婦生唔出, 佢地唔好好做父母, 大把人願意做好領養父母.

      刪除