2018年2月21日 星期三

初七了, 大家好嗎?

我好好呀..... 人人生日快樂呀! 有無食碗長麵呢(長命)? 整番條臘腸呀(這個我就唔記得母親以前講點解要咁做了)? 又或再來多碗湯圓? 哈哈哈.

我這裡天氣開始暖和了, 最冷的日子已經過去了, 那時12月尾1月初, 有一個星期每天最高氣溫都在-25到-30C之間, 連室內窗底都結冰了, 哈哈哈, 每天下午1-2時, 陽光最強就令窗底冰開始溶時, 搞到我每天要回家去抹水, 免得水被吸進窗下的木後, 一到晚上再結冰, 這樣真係會令窗下的木爆裂, 而下年就要換窗了.

其實, 我是十分感恩的, 自己做好自己本份, 之後就交托給神, 神真是看顧著我,  我全條街的鄰居屋, 全都是同一時間建成, 但一早就已經要換窗了, 只有我家窗門仍然十分保暖. 因為, 電費單會顯示到出來, 電力公司會把我的電暖費開支, 跟鄰居們平均數比較, 高過平均數很多, 除非係巨無霸屋, 屋主就可以知道係咪時候要換窗了. 哈哈哈, 有時, 真係唔能夠唔讚D西人聰明咖! 醒到咁交關...... 

我的衣服, 真係可以著幾年都唔穿洞, 大家話啦, 我JJ係咪真係要笑得出來, 不是因為肉眼見到的物質, 而是心靈裡頭感應到, 物質之後的那位真神慈愛. 

初七裡頭, 是中國人傳統的幸福日子, 人人都生日, 但我更願意大家理解到, 世上真是有這位真神的看顧和祝福.

3 則留言: