2018年2月7日 星期三

去槓桿? 拆倉潮?

今天老美兜鐘一開市就跌5百幾, 之後都在升升跌跌, 一睇 PUT PUT 和CALL CALL, 嗌價差距大, 即是有人走出去買保險, D人叫高價才肯賣, 人心反差比之前大. 最後升番5百點收市.

其實, 昨日老美聯儲局換行長第一日, 就唔橋咁跌法...... 不知道老美聯儲局是否已經受當奴友指使, 是否已經失去其獨立性. 不過, 老美短期戰略, 理應是在降低槓桿, 長期才是低息和高流通性, 可能當奴友減稅後, 就暫時放棄理會低息, 又或一時三刻可以唔使理會低息住, 所以佢地可能現在選擇先全力去槓桿, 即是股市可能會出現一股拆倉潮. 總之, 跌勢並不會一時三刻消失.

嗱..... 拆倉拆成點, 主要要睇去槓桿到乜地步了, 這個工程呢, 我JJ認為一時三刻就不會完全完成去槓桿, 基金佬拆倉潮也不會一時三刻拆完了, 幾耐? 哈哈哈..... 大家睇下當奴友的共和黨幾時開始要做2018年總統任期中期選舉工程呢? 5-6月囉...... 又是否到時要去槓桿做完呢? 還是等到中期選舉後, 才再去槓桿呢?天知了. 

不過, 去槓桿就一定會做的. 

PS: 其實, 我JJ未受過金融服務業訓練, 只係適得以自己的風險承受力去投資, 但唔識點樣去評估另人的風險承受能力, 當然就唔識點去建議別人去投資, 尤其唔識去提議適合當事人風險承受能力的投資. 睇邊隻股票適合我買, 唔難的, 但睇邊隻股票適合別人買, 我就唔多會了. 哈哈哈...... 唔好來罵我獨食難肥, 因為有時我自己都泥菩薩過江播, 自身難保, 我唔識保其他人咖. 

2 則留言:

  1. 之前升咁多,係時候跌下了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 現在情況, 可能唔關之前升左, 又或經濟好唔好, 又或資金由股轉債, 主要係這10年裡提高槓桿, 現在槓桿要回到正常的水平.

      刪除