2018年2月5日 星期一

流走中的財富

近年我少了去旅行, 初時以為自己懶左, 死蛇爛鱔唔想起身沃動, 只想睏係床上睡大覺喎. 

不過我睇番以前去玩的相片, 發現一樣事, 我少左以前的那種視覺美感, 不知道是眼睛開始退化, 還是腦裡掌握的影像開始把握不到其中的準確, 以前用傻瓜機, 都影得好震憾, 但現在卻, 心裡頭沒有了那種情感....... 原來在激情背後, 卻是一個主觀, 捕捉最美的, 排除其他不相干的事情.

可能這個就是人們說的, 人老了, 就要認老, 做番自己應做的事..... 父母年紀大了, 更需要我了, 風險太高的事情, 我就不應去做了. 

PS: 再過多少少時間, 澳紐就會首先開市, 日韓香港國內, 就會跟著其後, 我們就會知道, 上星期五美市跌了2.5%的後續反應, 只是一個5-10%的調整, 還是一個海嘯來到. 不過到最後, 大家也不應該太上心, 因為這些全是 COMES AND GOES 的事情, 只是自己的青春和健康, 才是一去不復還了.




8 則留言:

  1. 靚相只是衆多相中最靚的一張,大師級都如是

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前係眼一掃埋去, 就知道攞乜景, 現在就無左這些了.

      刪除
  2. 主要你看的美景太多了看厭了,呵呵.
    其實證明你係孝子,抽多左時間陪父母.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我真係睇得靚景太多, 但許我要發多D夢, 在夢裡頭就會有靈感了.

      刪除
  3. 滿地可近郊有冇咩好去處介紹下?^^
    可能等三四月天氣回暖返啲先揸車近近地車爸媽出去一日遊,呼吸下清新空氣望下的靚景,人的心情都會振奮點,多啲同家人開心合照留下美好時刻.....
    不同年紀可能會有不同興趣,只要活得開心就足夠,祝JJ一家也新年快樂!!
    跌市都唔駛驚,反正JJ兄持有的都很具防守性吧^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 滿地可我都帶父母行過哂了, 有次秋天帶佢地再去番幾年前睇過的楓葉景, 15分鐘佢地就話悶到飛起, 要我揸佢地回家了. 嗚嗚

      刪除
  4. 咁一係去下近d地方旅行囉~行下都好架~
    唔好去咁遠~

    回覆刪除
    回覆
    1. 近的地方, 全都去到悶哂了, 但去新而又未去過的景點, 就難度高很多, 如北極/阿拉斯加, 這些地方揸去, 要帶枝槍係車上邊才安全, 因為好多猛獸.

      刪除