2018年2月18日 星期日

手機防毒軟件啊!

係有存在的, 我用緊 NORTON, 我這套可以裝係10部電子產品上, 包括 PC, 蘋果電腦, 埃PAD, 埃瘋, 殊嘜瘋, 和平版電腦...... 不過, 我諗呢..... 現在埃瘋, 殊嘜瘋上的防毒乜乜物物呢, 都仲係新, 都係咪係手機或平版電腦上攪太多重要的野住! 等多一陣先. 

PS: 我這套野係大減價買, 原價1舊加仔, 減價就$40加仔, 我有Q龐呀, 買滿1舊減10皮呀, 我一次買滿3套, 用足佢3年呀.







2 則留言:


  1. 祝福JJ:
    新年快樂,身體健康。
    闔府吉祥,萬事盛意。
    網運亨通,文采飛揚。
    筆鋒竿頭,更進一步!
    恕子卉遲了拜年!

    回覆刪除
  2. 恭喜發財, 新年買靚野獎勵吓自己!

    回覆刪除