2018年6月12日 星期二

退休後呢......

噢...... 其實, 我真係發現一件事喎, 就係我變得十分不情願去跟人交談了.

點解呢, 以前無法, 一定要同人講野, 現在就可以做獨家幫, 唔洗理人, 又唔洗人知道我做緊D乜!

最尷尬一次, 我去社區中心找社工傾下我怎去幫我媽的年老問題, 咁個社工就叫我要預留將來時間去照顧我媽, 即是叫我準備將來要半退休啦. 

咁, 我當時都無想過, 就衝口而出, 話我已經退休了, 社工一見我成個小朋友咁款, 就來話, 你咁年青, 唔好下下講退, 你媽的老年問題, 都是將來的事, 後來我才講我的年紀, 佢半信半疑..... 

哈哈哈, 係咖, 我一向俾人話我係老頑童, 可能患左"天山童姥綜合候群症", 咁, 我係唔想咖, 只是同年的人一見到我, 可能真係唔好開心咖, 有些人更想來揼我, 總之D人就諸多來留難我, 所以我現在退休後, 變得十分不想跟人交談.

好吧! 網上社交吧, 你們看不到我面貌, 哈哈哈, 就會不一樣了. 我會多D來探大家的.








2 則留言:

  1. 多D來探我........既BLOG,哈哈!
    你真係好,咁後生就退左休!

    回覆刪除
  2. 年老問題...什麼年老問題? 你有時間還是做下運動Keep fit

    回覆刪除