2018年6月7日 星期四

胸圍戰爭

噢...... 大家唔好想入菲菲啊, 這個不會有任何色情成份的BLOG文, 我只係度討論我這裡近日發生的時事咋喎.

嗱..... 怪唔得我這裡魁北克省被形容為保守的國度, 因為2-3百年來一直受天主教會的影響播, 不單係北美洲最後取消黑奴或地主農奴制度的地區, 而且還有很多法規呢, 一直沿用到今天, 係十分保守咖喎.

咁, 最近先知道, 原來這裡有條法例呢, 要上學的每一位女學生, 硬性規定一定要戴胸圍喎, 如果唔戴, 就無得上堂. 

條法例原來一直係度2-3百年了, 一直都無人提出來修改, 又或者最近這幾十年, 都無人咁戇居來執行吧! 

最近有洋女發現這條法例的存在, 就有洋女要推翻佢啦.

為何最近幾十年無執行過呢? 因為以前D學校係由天主教會包辦吖嘛, 咁男校還男校, 女校還女校嘛, 執行檢查果個係修女嘛, 嗱, 咁就無問題啦..... 舊時可以隨時可以查找不足嘛, 同規定男學生要著襪著上衣上堂, 同樣可以容易執行嘛.

不過, 我JJ有個問題囉! 其實, 女學生戴唔戴 BAR 都唔容易睇到啫, 除非我這裡夏天30度著薄衫囉, 其實, 係咪應該交番俾女性自己決定呢? 

尤其, 現在社會物質環境咁好, 在胸圍以外, 還有好多選擇喎, 照我所知(大家咪當我盲毛一個, 其實我係好了解女性的), 有些貼身衣, 十分透汗和通爽, 但又不會顯現2點出來咖嘛. 

好了, 2-3百年前的封塵法例, 家陣俾這裡一眾洋女來喊打喊殺, 係囉, 咪咁梁炳啦, 快D叫一眾洋女簽名聯署, 來廢除佢啦. 

就算真係有日咁益我, 有意或無意之間俾我昅到野, 我都要用碌柚葉煲水來洗眼呀, 免得我生眼挑針, 都無好野帶協呀. 

PS: 其實, 我係加國這裡, 都唔知睇到幾多次了, 都好尷尬咖喎, 我一定擰歪塊面唔睇. 道理就等如, 百貨公司厠所必經通道上, 如果一定要經過女性性感內衣褲果個部門, 我寧願唔去廁所了, 免得被人心裡懷疑瓜田李下嘛, 免得被人心裡罵著色情狂. 

好了, 女權是好的, 但請不要濫用, 又唔好諗住要男性出洋相, 又或惡意來中傷男性, 這個沒有必要, 損人不利己, 有空閒時間時, 倒不如多諗計去賺水, 或出去玩下開心下, 不過, 自由社會諷刺的是, 有些女人就係咁..... 




2 則留言:

  1. 其實國外好開放,你避開唔去經過店鋪的廁所,其實無咩必要.

    回覆刪除
    回覆
    1. 外國人唔一定開放, 很多很保守, 我說的問題, 主要視乎對方是否有歇斯底里, 是否喜歡小題大造, 有些人喜歡無風起浪.

      刪除