2018年6月8日 星期五

買保險股呢?

這幾年, 我屋企和車的保險費貴左好多, 上年加左我~20%喎.

咁, 其實, 我又從來沒有要保險公司賠錢咖, 咁, 即係保險公司無賺之餘, 還有多左好多客仔成日要佢賠錢.

嗱, 我JJ就搵左別外一間保險公司, 不過好似查家宅咁, 查埋我信貸記錄, 查埋我婚姻/良民/租約/信用咭按時付款紀錄, 查埋我間屋有無私自改動.

好啦, 出來個價, 就平左40%了. 即係我3年前個價喎.

所以, 買保險股呢, 大家都要做做市場調查囉, 唔係隻隻都有錢賺, 有生意做, 現在競爭太激烈了.

不過, 個D保險公司有我這類客仔, 而又識得KEEP住的, 就一定有錢賺的.

我比較喜歡個D做人壽或醫保的保險股, 因為客仔都係有閒花錢, 花錢來買安心, 就一定唔會亂來, 間這些保險公司就賺硬了.

其實, 保險公司客仔唔會亂來, 係因為沒有天性條件來亂來, 因為信貸背後, 預視著一個人的行為和想法. 那些人年青時碌爆咭, 信貸唔好, 就會預視著D人在任何事上, 都會亂來, 都會不按常理去做人做事. 這些人日後怎樣掩飾, 都沒有用, 銅油瓶始終都會裝銅油的, 三歲定80..... 無得講, 就係咁簡單.

PS: 我現在深明一個道理, 一間公司, 一個慈善組織, 一個宗教團體, 都是一樣道理, 不按常理去辦事做人, 就一定無運行. 虛情假意, 或炫目耀眼粉飾背後, 必定是日後滅絕的根由.

沒有留言:

張貼留言