2018年6月17日 星期日

終於明白, 我這裡的人點解咁鐘意著到黑紋紋.

哈哈哈, 大家有無記得? 我以前成日講, 我這裡D人好興著深色衫褲咖喎, 其實, 我自己都唔係一定喜歡著鮮色衫的, 不過, 我唔喜歡同別人做同一樣的事, 如果真係要我跟從別人, 我就要有相當充份的原因了.

其實, 我一直都係揸車咖嘛, 回港時呢就梗係搭巴士地鐵啦, 不過香港地鐵巴士, 你真係唔讚下佢地唔得果喎, 相比我這裡, 嗚嗚嗚, 我最近唔洗再返工了, 唔撈了, 退休了, 諗住優哉閑哉咁, 有人車我四圍去, 就上左條賊船, 走鬼左去搭巴士地鐵, 點知..... 我D靚靚鮮色衫褲就一撻撻了, 慘呀! 

係囉, 現在我才明白點解D人要著到黑紋紋啦, 皆因為佢地搭巴士地鐵, 又或上班地方, 沒有我上班果度咁乾淨啊!

 嗱..... 理解事情呢, 舉一反三喎, 咁, 即係D人見到我著鮮色衫, 就已經知道我係揸車唔搭巴士地鐵啦, 上班果D地方係好乾淨, 即係我佢地明明一睇就知道我環境不會太差. 

都係..... 我以前成日都覺得眾生平等, 而累事, 這點.... 我咁耐都觀察唔到. 

PS: 其實, 我以前去唐人教會, 見到D人死充爛充, 我一貫的眾生平等觀念去看, 我都只覺得D人有點無聊, 就沒有深入諗點解D人要咁做. 現在才明白了, 著深色的名牌, 是因為沒有選擇下, 要著深色衫褲, 但為求不被人輕看, 就點都要買名牌了, 諷刺的是, 細碼鮮色名牌係最靚的, 但往往都是細碼鮮色名牌賣唔去, 往往要減價, 等著我這種人去買. 

為何D人係唐人教會唔想被人輕看, 要頓起個款? 我到最近才明白了, 原來當中全都是人性, 沒有任何宗教的位置在其中 - 不想被人來胡混, 來指指點點. 越是入教會真正慕道的人, 越是謙虛有禮, 越是容讓別人犯錯, 越是給人胡混得慘, 越是給人來指指點點, 越是成為別人的箭靶. 

對於我這些不會入教會來指望別人好處的人, 如果不是信神, 入教會來何用呢? 如果這些教會不能為別人提供敬拜神的地方, 這些教會有何原因來生存呢? 我又為何要出錢支持這些無謂人和教會呢? 

到最後, 我一定會原諒他們的, 好讓這些事, 在我人生中終結了. 因為他們今天的困局, 再多1-2百個我20年前愛心的人, 我今天財力的人, 也幫不到他們, 既然, 無可救藥了, 返魂無術, 就由得他們去吧!






3 則留言:

  1. 香港係好好,但我吾明你那邊交通工具D污跡點黎😶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好污濁, 尤其現在D人擺工.

      其實, 咪話加國好公平, 有錢雖然不是大爺, 但生活水準總會高一點, 好一點.

      刪除
  2. 以前我都中意著黑到全身黑,係因此著得顯瘦同埋型.

    回覆刪除