2018年6月18日 星期一

我這邊的巴士地鐵有幾污濁?

呵呵呵, 真係好污濁咖, 尤其現在公交局員工擺工, 只維持基本服務, 即是清潔果班大帝就唔多願旭來開工了.

昨天搭地鐵去遊樂場玩, 嘩, 地鐵一來到, 見到D玻璃窗上D塵呢, 令我想起非洲D火車呀, 千年陳漬喎. 

好了, 如果這邊D公交再係咁污濁, 我就唔再搭了, 自己揸車無咁嬲LU.

PS: 現在我朋友D仔女快畢業, 搵工好難呀, 就算搵到, 大多都無乜 CAREER PATH 甚至 JOB SECURITY 都無, 我一向都叫佢地要多D帶兒女出外四處走走, 就算將來兒女要離家去遠方打工, 都不會挪手不成勢嘛. 

其實我心裡覺得, 加拿大無左北美自由協貿, 加國年青人的前境差左好多, 畢業後在加國搵食, 前境比以前差左一大截. 現在真係要諗諗回流了, 以前還可以找到份工, 現在更不容易了.


6 則留言:

  1. 下次影張相睇下係咪真係咁污糟.....XXD
    Montreal啲地鐵係咪同紐約一樣髒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀, 影張相, 不過, 又無紐約咁差.

      刪除
  2. 加拿大係咪搵工難?我識得兩姐妹,係加拿大生活讀書,結果返來香港做野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咖, 好多人, 真係運氣不好, 就回流回港.

      刪除
  3. 所以有好多人話想離開香港,其實都唔一定係一件好事……

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 香港係住得迫和熱, 物價又貴, 不過, 除這之外, 其他的都不錯, 不過, 我仍然會鼓勵人們向外闖闖, 去體會一下外國是怎樣,之後作出的人生決定, 才會最正確.

      刪除