2018年6月3日 星期日

臭味相投

有次, 我在香港某會所卡位食晏仔, 坐係我後邊班女人係度講緊佢地男友, 唔為意俾我聽到哂喎. 第一個講佢男友電腦裡收埋左幾TB 的咸相和視頻; 第二個講佢男友係打機狂, D遊戲仲係打到血肉淋漓果種; 第三個呢, 就講佢男友又打暴力GAME又收埋好多成人視頻. 

其實, 我本來都係水過鴨背, 唔會留係心上, 只是班女人咁樣講出來, 就唔係為到認叻, 可能係係度啿苦水, 而係都幾接受現實喎,

哈哈哈, 可能係新時代女性, 跟我以前年代D女性, 真係好大分別喎. 以前年代D女性, 好少講自己男友, 一是怕自己無面, 一是怕自己男友俾人搶左去. 

我JJ身為男性一份子呢, 真係好想走埋去同佢地分析下咖喎, 只是我知道, 到最後, 佢地一定會叫我慳D啦!

嗱.... 嗱.... 嗱.... 如果要我JJ行出來品評以上三種男性呢, 我會.... 哈哈哈.....

1. 男人電腦裡收埋左幾TB 的咸相和視頻, 都不是太差呢, 最少他不是GAY嘛, 更有可能, 佢只係唯美主義者, 欣賞著世間美好的一面, 既然有美感, 這人都不會太差, 都不會做出任何傷害別人的事出來, 做這些人的女朋友或老婆, 都不會太慘, 頂多係驚住男友老公會拿別的女人, 跟自己來比較囉.

2. 喜歡打暴力GAME的男人呢? 不要誤以為這是男性心理上是在保護女友或老婆, 這些人天生就有支配慾, 但因為無能力控制現實一切, 就在打機埋來發洩吧! 喜歡打暴力GAME的男人, 尤為危險, 潛在裡有一種破壞的慾望, 隨時會有家暴發生的可能.

3. 喜歡又打暴力GAME又收埋好多成人視頻的男人呢? 我有點擔心, 這些男性看的成人視頻, 是一些十分重口味的視頻, 甚至是虐待狂或戀童癖, 因為支配慾, 加上破壞的慾念, 再加上情慾, 這些男人是最危險的.

大家可能會問, 為何這些女人會這樣說出來, 不怕男友被人看不起嗎? 我想了好耐, 後來我終於明白了 - 臭味相投. 女性如果不太深入認識自己男友老公, 一切都是估估下, 所以拿出來同其他女人講. 現在這些女性, 實在太了解佢地D男友, 而且深覺自己同佢男友有點臭味相投. 即是, 這些女人如果係男人時, 都會同男友一模一樣, 同一種人. 

這個也是好事, 現代女性不單只可以接受男性陰暗的一面, 而且還可以接受自己女性陰暗的一面. 不像以前世代我見的女性一般, 她們不了解男性, 也不了解自己女性, 更不了解人性.

PS: 大家可能會問, 我JJ點解成日可以聽到香港D人講野, 乜加國D人講野, 我聽唔到咖咩? 哈哈哈...... 我最近發現一件事, 就係我JJ隻耳仔, 原來細時係香港長大, 聽慣了廣東話的音頻, 可能英文的音頻還會好一點, 對方講野細聲D, 我都聽到, 但煲冬瓜和法蘭西話, 我就唔掂了, 對方講得細聲少少, 我都GET 唔到呀.




2 則留言:

  1. 你都有八掛的一面, 哈哈

    回覆刪除
  2. 你聽到廣東話聽唔到鬼佬講野,證明講講東話既人講野大聲,而鬼佬講得細聲.

    回覆刪除