2020年11月26日 星期四

看完這國內人一年換12輛車, 就估到突區將會吹乜風了!

這人其實係製造"旅遊房車"的生意, 佢自己拍個YOUTUBE 視頻, 展示佢開住貨車, 拖著自家製造的旅遊房車週圍去, 以來推廣生意! 本來係可以接受的! 有人肯俾或借錢俾佢咁舞法, 唔係得囉!?


只是, 佢自己冬天零下20度都要死頂, 都仲要展示佢D旅遊房車, 沒有常常叫別人小心提防這些旅遊房車在嚴寒-20C下的生存問題 - 燒暖機的油管凍到凝結失靈 + 水箱水管結冰爆裂. 人們在-20C下生活在這些房車內, 生存風險是十分大呀! 講句唔好聽, 隨時一睏著左, 就凍死醒唔番!

最近, 佢竟然說, 他一年換了12輛車, 因為車子超負用來拖載佢這些旅遊房車, 所以所有車子都瓜清光! 

本來, 我當係笑話咁睇, 都幾有娛樂性咖, 最重要, 唔該佢離我地港燦遠一D, 我地港燦存係銀行D錢, 唔會借俾這種人來舞! 咁, 我地港燦就真係只會哈哈哈笑囉........ 當茶餘飯後的笑話!

不過呢, 當這些人不再離我們好遠, 又或我地港燦存係銀行D錢, 借俾像佢咁樣D人來舞, 又或港燦逼住要跟住咁做時, 那就不是笑話了, 我JJ就真係笑唔出了. 

好多港女係佢度留言呀, 大約係話好羡慕佢, 唉...... 一年要換12輛車咁無腦D人, 有乜好羡慕呀? 這些人在一個資本主義世界裡, 害父母家人, 害埋自己女朋友老婆呀! 同以前舞廳D姑爺仔一D分別都無! 

現在突區仲係自由經濟, 人人自己負責番自己, D人咁無腦洗法錢, 係會受番佢自己D孽呀! 98年, 2008年, 突區大把人沉淪, 就係因為這些無腦的做事方法呀! 好彩, 都只係當事人自己沉淪, 無累街坊呀! 

但係當突區唔同左, 人地來幫你地D"窮鬼"港燦洗錢, 甚至先洗未來錢時, 都唔知會點了. 大家留係突區, 都係要自求多福了. 





沒有留言:

張貼留言