2020年11月14日 星期六

大胸女性怎樣看她們自己?

其實, 這邊加記, 滿街都係咖, 無乜特別姐, 為何咁多人在香港住, 見到後反應咁大呢? 

算啦! 都係要尊重一下別人的感受, 看第一眼, 之後就擰開D塊面, 給對方知道我並不是有心注視佢.... 

咁, 望一望, 係人的本能, 不過, 之後望去別一邊, 這個就係禮貌了, 更不應對人家指手劃腳, 咁就更無禮貎, 更顯出質素低下了, 無教養又無人格呀!

雖然我家族生男多過生女好多好多, 但我家族D女性都唔差過片中D女性, 而且比片中的女性高大很多, 但大多都唔會好似片中D女性咁困惑喎! 可能係我家族裡D男性, 由細到大, 一直都好尊重女性, 惡言不出於口! 片中D女性咁困惑呢, 一係就係傳媒有心作出來, 一係就係這些女性家中的男性出左問題囉! 

唔...... 人地不停咁望, 唔係隨便佢地囉, 咪鬼理佢地, 又唔係同佢地有親, 自己去做自己正事! 我JJ最記得第一日去幼稚園, 全班同學都望住我, 連隔離班D MISS 都走過來望一望. 當時我係僆仔小朋友幾歲大, 第一日見到唔阿媽, 梗係喊左出聲啦! 不過, 慢慢習慣左, 咪當平常事, 咁到左我卅歲後, 當然就再無咁啦! 但開始有女性見到我仲係單身, 就來質疑我係咪基囉! 有時說話都好難聽咖! 都係果句, 咪理人地啦!

一直都有人質疑我係咪去整過容, 才會下巴咁尖, 咁, 有時D人再講落去, 就會講到我心理不正常, 唉, 就同D人質疑大胸女性一樣囉! 咁, 我就咪理這些人了, 自己生活得自在, 才是最緊要, 我是為到自己而活的, 而且仲要活得精彩呀嘛!

PS: 致於成日俾人碰到, 尤其人逼的地方! 可能別人唔係有心來碰咖! 

有次我唔知女同事係我後邊, 我向後屈手臂來伸手掌入褲袋拿東西, 手肘就撞上對方最前的地方了, 無心咖! 

西人女性的反應, 大多都係好大方咁, 笑一笑就走開左, 但係呢, 我就不會誤解自己靚仔, 或對方對我有好感喎! 只係人家唔想惡言相向咋, 顧全大家的顏面, 千祈咪誤會! 

而且, 如果女性對某男性有好感, 佢地會搵機會來同那男性相處呀! 耐唔時找話題呀, 刻意有心出現係那男性出現的地方, 男性可以試試水溫, 約她去喝咖啡聊聊天! 

其實, 無野咖, 男性找女性去聊天, 飲杯咖啡, 女性就唔好週圍唱D男性呀, 咁樣就係缺德了, 也反映出這女性沒家教沒人格了, 也會阻礙到其他女性去找合適男性的機會呀! 損人不利己, 會俾天修呀!



沒有留言:

張貼留言