2020年11月4日 星期三

最近才發現, 很多同輩的舊同學舊朋友, 都無BNO

唔怪得我前年回來時, 一同佢地講, 未來突區會好大轉變, 叫佢地自己多留意一下搵條後路, 最少唔好再去買物業.

點知佢地大部份人都唔鐘意我咁講, 個個都還以為我有心返來趁低吸貨! 

到左上年721後, 這些朋友出現兩極化, 一些人開始肯聽我講, 開始走資, 並作出移居他方的準備.

只是有些人表現出好忠粉咁, 連電台工作人員跌在地上的口罩膠部件, 都跟住大台講話, 一口講係磚頭. 

那時我才明白到一事, 原來人的命運, 決定了他們自己的立場, 尤其果D又無BNO, 又或在某些機構和企業工作的舊朋友舊同學. 

好的, 我從不會怪這些朋友和同學, 因為他們沒有我JJ咁幸福, 突區出世, 又有錢走人, 走左人之後, 係加記又生活得唔錯. 

就算有BNO, 如果無多個錢的.... 移居他方後, 都會為日後一生人的生活發愁呀!

唉, 好吧, 大家都係自己睇餸食飯啦! 總之, 唔好做D危險動作, 如果情況可以時, 幫幫其他人, 鬆鬆章, 隻眼開隻眼閉, 無論藍或黃, 都係港燦自己友來咖! 

不過, 當然, 我以後係某些朋友面前, 少講D野了, 一來免得自己將來可能有麻煩, 二來免得這些朋友同學會有麻煩.


沒有留言:

張貼留言