2020年11月30日 星期一

當我們港燦講開老美時......

 大家真係要講野講得客氣少少呀, 無論大家喜歡或不喜歡那個政黨, 都要講話講得客氣呀! 

話澌呢...... 老美這幾十年來, 對我們一眾港燦, 都係好好咖喎. 就算老美政黨輪替, 不同政黨執政下, 政策都都我們一眾港燦十分友好友善, 一直都沒有改變呀! 

嗱, 上世紀50年代前, 我地港燦一直做開東南亞和上邊之間的中轉生意, 上邊一封關, 南洋英治不再, 我地一眾港燦個個無野撈時, 果時失業率廿幾%呀, 係老美係我地一眾港燦最艱難果時, 給與我地最優惠國待遇.

老實講呀, 如果無老美這幾十年對我地港燦咁好, 真係無我地這幾代人多年來安居樂業喎, 我地一眾港燦, 係咪要對人家客氣一D先? 

不過呢, 最近網上見到有人, 用我地港燦D用語, 大罵老美民主黨失勢前高官為"老賊", 唉..... 嗱, 如果真係老香港人的, 就真係唔會咁樣講得出口咖喎! 我諗一定係有人假扮我地港燦了. 

大家講到老美時, 真係要講得中肯一D, 厚道一D, 客氣一D, 有禮貌一D呀!


2 則留言: