2020年11月11日 星期三

5千人仔一層的舊樓, 大家會去住嗎?

 網上瘋傳, 係甘肅玉門市, 有當地國企舊職工宿舍, 最少都有5-6百呎咖, 放售價只是5千人仔!

嗱, 首先唔論係堅定流, 這些物業, 係無房產證, 唔可以正常咁, 係市面放售, 只可以私下處理, 也沒有居屋期的保障, 上邊一個批文下來, 就要搬走.

其實, 我JJ這裡魁省, 去到好偏D地方, 好多屋價都講緊好好好平, 比我這裡滿地可平一半到2/3呀! 

不過, 我JJ因為成日週圍去累累頁, 四圍去八掛下D好偏的地方, 我就知道住到咁偏, 係有幾大鑊呀!

嗱, 夏天生活係果度, 人都唔見多個, 要起服務來, 例如: 整整水喉電燈咁, 大多都係要自己沃手呀! 等得D人來, 大多都係幾日之後的事. 冬天就唔洗講, 外邊積雪積到條路實一實, 唔夠快來剷走佢.

住係偏D地方, 無疑屋係好平, 但生活開支係好貴, 而且選擇好少, 唔好講話出街食飯無乜選擇, 就算買棵菜都貴好多, 更不用講買肉買製成食物了. 

無疑網絡年代裡, 人的發展不再局限於地域了, 不過, 當地的社區服務呀, 醫療呀, 教育呀, 資訊服務呀, 都係好重要呀! 我JJ這裡滿地可係北美洲最低生活開支的大城市, 但係有著其他北美大城市的完善基建和社區服務,

最後, 好重要的, 不要住係一個人口老化的地區, 因為社區設施會老舊到無錢去修呀! 後生仔多的地方, 多人納稅, 市政府就有錢來修好或多建設施呀!

還有, 著件靚衫出街, 都想有人來望下自己咖! 如果只得D老野係度對自己, 指手劃腳, 咁就無癮啦!

3 則留言:

  1. 》住係偏D地方, 無疑屋係好平, 但生活開支係好貴, 而且選擇好少, 唔好講話出街食飯無乜選擇, 就算買棵菜都貴好多, 更不用講買肉買製成食物了.

    想請教,online shopping + delivery可解決到這些問題嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上邊 D online shopping + delivery, 我真唔知了, 不過, 我這邊D食物, 就算係 online shopping + delivery, 都係由左近D 超市送來, 左近D超市無, 就無得 online shopping + delivery.

      刪除