2020年11月17日 星期二

燒到埋佢地眼眉了, 識得叫痛了....

其實, 我JJ一向都希望人人生活安好, 就算未必人人都能夠家肥屋潤, 但最少衣食無憂, 開開心心咁過日子. 

只是有些人係唔抵可憐咖!

上年係突區, 發生乜事, 大家都記得啦! 人人都出來反修例嘛! 之後有些人俾人無理咁告! 當然我好了解, 要齊上齊落, 要救番果班反修例而被告的人, 咁.... 唔係..... 人人都繼續出來遊行囉! 本來如果大赦左果班人, 搵鬼再出來繼續日日遊咩?! 

我這裡做華人消費生意果班廚房佬/餐館佬/唐人街飛髮佬, 大家都知道佢地有幾藍. 上年下半年, 我一向都有同佢地解釋突區D人為何繼續上街, 要救番果班反修例D人, 因為無果班人, 一修左例, 外資就齊齊走哂了, 唔再係突區做生意, 突區會大把人無得撈呀!

點知有條友竟然話, 外資走左可以再番來, 但例就一定要修. 佢講到咁涼薄, 都知道佢原本唔係我地港燦. 我就窒佢, 叫佢去凍莞睇下外資走後係點, 幾百萬人的員工宿舍空哂, 週邊靠做員工生意D小商戶, 全部食白果, 笠執無生意

好了, 最近, 聽講果條友舖頭無哂生意, 試過有一日都做唔到一單生意呀! 

我JJ講到這裡, 真係好開心, D人做人咁涼薄, 宜得我地D港燦無得撈! 港燦最少有家底, 最少到現在D錢仲可以自由流通, 港燦唔上去, 睇睇佢地會有乜問題? 吃人家奶水, 竟然望人家唔掂? 都唔知係乜邏輯?

PS:  好啦, 現在一眾港燦齊齊飄然走遠方, 唔再上上邊消費了, 唔再可以駁D生意上上邊做了, 上邊全部靜哂, 當地政府唔敢宣佈財報了. 

一切都要叫果個始作俑者, 同佢果班藍色應聲虫, 來攪番掂佢, 與我地一眾港燦無關.


3 則留言:

  1. 善惡到頭終有報!
    誰人破壞香港,真係後果自負。
    講到尾,所謂藍絲/小粉紅由此至終都係一班自私鬼。

    回覆刪除
  2. 藍屍終會被清算! 同顛佬講愛國? on 9!

    回覆刪除
  3. 對果D自私和癲的, 佢地知道點解燒到埋佢地眼眉毛, 點解佢地比港燦慘多十倍, 等佢地冤有頭債有主, 去找始作俑者, 去找把黑說成白果D.

    回覆刪除