2013年11月12日 星期二

戰利品 1

哈哈哈, 各位你地係咪好祈待我D旅行 BLOG呢 ?

係啦, 俾我透順番條氣先, 一回來屋企有好多野攪, 先係出租物業屋頂D防水紙又俾強風吹走一塊, 立刻找人回來整, 屋企窗D,玻璃又結水氣, 激死我了, 好似整來整去得個桔, 浪費左我D錢, 白攪. 

好了, 先係俾D開心野大家睇下, 戰利品, 今次我買左好多, 美國西南部那裡, 有好多靚石仔, 就先看看D靚石仔先. 





 










唔係一粒粒咁計, 係佢地俾個袋我, 我自己放滿一袋的, 用袋計錢, 第一袋D石仔最靚, 6蚊美金, 係紅蕃區內買的, 第二袋無咁靚, 10蚊, 係白人區買的.

11 則留言:

  1. Hi, 你去了美國西南部玩咩, 石仔顏色好靚噃, 你會點用呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 放係度, 用來當係波子咁玩下, 時不時拿出來玩下咁啦

      刪除
  2. 乜你咁快手, 已經搬了 Y blog 文來啦, 我都未搞呀! 我叫佢搬了舊 blog 去隨意窩先咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無搬文過來, 我只是九月尾開始, 一文兩投稿, 所以這裡只有9月初的文咋

      刪除
  3. Hi, JJ先生,
    D石仔靚到好像膠製品哩! 手感是否冰冷呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 手感呢, 其實, 週圍凍, D石仔就會凍, 不過, 我買時天氣熱, 都幾凍手的.

      我第一眼都以為係膠製品, 或大陸的人工石, 但其實唔係囉. 但又唔會退色的

      刪除
    2. 水晶石 ! 我以前在店賣過, 有書解說帶乜石就可以帶來乜運, 乜石可以醫乜病, 外國人好信 !

      刪除
    3. 我諗這些不是水晶石, 如果唔係, 都唔會幾蚊就有一袋仔俾我

      刪除
  4. 哈哈~~我當年去美國都有買~~又係唔知幾蚊買個袋~入得幾多得幾多~依家我仲放係我個櫃度~

    回覆刪除
  5. 澳洲都好多呢D石仔 , size差不多一樣 , 我都買了好多回來 , 好靚架....

    回覆刪除