2013年11月9日 星期六

回家了, 一切回復正常, 連血壓都係.....

大家估下我沖完涼之後, 第一樣係做乜?

之唔係量下自的血壓.....

神奇呢, 一回來後, 血壓回復正常, 上血壓120多點, 下血壓70多點. 

都唔明點解, 還以為高山(7000呎以上)上我有血壓高, 係LAS VEGAS一千呎咁低, 我都有血壓高, 但一回來後, 就回復正常. 

真係唔知點解, 係滿地可機場下落機, 就都好似樣樣都回復正, D空氣清新D, 環境好D. 

可能我這些不是高山反應, 而是旅遊綜合症, 因為一個人在旅途中, 緊張D, 下下都要計劃, 想得清楚一D, 所以血壓就高了.

哈哈哈, 我以後知道了, 去一個人旅行, 真係唔好去咁耐, 15天頂哂籠, 多過15天身體就會有不良反應.

 

11 則留言:

  1. 找個朋友一起去,可有個照應好些wor

    回覆刪除
    回覆
    1. 無朋友會好似我咁玩法, 而且朋友未必喜歡咁玩法

      刪除
  2. 沖完涼唔好即刻量血壓,唔準確架◕‿◕

    回覆刪除
    回覆
    1. 沖完都成半個鐘才量, 應該無問題吧?

      刪除
  3. 番黎喇番黎喇~~~會出旅行blog嗎~
    好好休息啦番到黎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該會出旅行BLOG文的, 只是還未定性下來, 所以, 要等一等了

      刪除
    2. 等你呀~~
      幾天無見你寫blog有d唔慣添~

      刪除
  4. 嘩, 你真利害啦~
    單獨一人去旅行, 真夠勇氣 ...
    為什麼不找朋友一起去呢? 可互相照應, 安全些呀 ~~

    回覆刪除
  5. 沖完涼, 量血壓應該會高些呀!

    回覆刪除
  6. 明年找個伴先去旅行啦 , 你不是18、22 啦......... :p

    回覆刪除