2013年11月1日 星期五

人在旅途

現在我係美國ARIZONA州, 竟然落起濕雪, 不過好快溶的, 一出太陽就無左大半. 

還有這裡是高原, 原來我開始對高原有高山反應, 今次是我第16天在高原, 由萬1呎到五千呎, 真係會影響呼吸和血壓, 之後, 集中力無咁好, 精神無咁好, D野成日唔記得左放左係邊. 好彩我是個有月經驗的旅行人仕, 通常物件會放係喼的旁邊, 或床頭枱頭. 

不過, 都唔見左1件野了. 哈哈哈, 有一件, 我以為丟左, 但原來係喼的一個格裡. 

怎樣也好, 再多2天, 我就回去低地的LAS VEGAS, 到時就不會有問題了.

現在我血壓都幾高下, 140-90呀, 係高山反應的低級版本, 開始食低份量的ASPIREN來預防呀. 






6 則留言:

  1. 一個人去??
    樣樣小心呀~等你回來~(加拿大~)

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在已經落到千呎高的las vegas, 應該好快無左高山反應

      刪除
  2. 雖然你有旅遊經驗, 也要看自己的身體狀況呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我己經有留意高山反應, 有些要到大大鑊時, 才意會到

      刪除