2013年11月2日 星期六

我的高山反應

真係唔到我唔寫個服字..... 

原來身體係會有自動記憶系統, 曾經試過的反應, 就會記得.

上年我和舊同學去雲南麗江, 同埋一團, 當然同房, 舊同學去到當地亂食野, 肚疴大作, 又唔避忌下, 避免唔去感染別人,  攪到我都受感染少少, 胃好唔舒服. 

今次我係美國旅行, 一上同一高度(雲南麗江海拔高七千), 就好似上年係雲南咁, 胃痛起上來, 一落番5千呎高, 胃就立刻唔痛, 一上番7千呎以上, 個胃又痛過. 

我以前上高山, 上到萬4都唔會胃痛, 現在一上七千呎, 多過一晚, 就立刻胃痛了. 

唉, 有時身體有個記憶, 一遇到同一情況, 就會自動波咁反應, 無得講.

PS:  其實, 我以前的教友係唔可以怪我, 我唔再理會佢地, 係有因由, 就好似上面咁, 一遇番D相同情況, 就會自動同一反應.

 


1 則留言: