2013年11月4日 星期一

唔怪得我地輸麻雀王大賽...... !!!

就快行完這個旅程,本來雄心萬丈的我, 打算在最後幾天, 由南加州直揸到, OREGON的海岸, 但是體力和精神已經無當年咁旺盛, 加上晚黑天氣冷, 要開暖氣, 就令我睡得不好, 感到唔夠精神了. 

真係怕再開長途車會出意外, 所以就改變原本計劃, 最後幾天, 留係LAS VEGAS就算了, 頂多在週圍1-2百里玩玩就算了.

昨天我休息, 就走去當地人的商場逛, 在他們的美食廣場裡, 竟然見到4枱的麻雀係度打緊, 而且個個都係西人阿嬤係度打, 唔怪得我地中國人前排係法國的雀王大賽裡, 輸左俾外國人了. 

PS: 怎樣也好, 快要回家了, 又回去過著無潦枯燥的生活. 每次我去旅行, 我就生了, 但現在身體差左, 真係無以前可以去到咁盡.







沒有留言:

張貼留言