2013年11月25日 星期一

2013 秋遊第2天 4

今次旅途上, 我都無乜點行, 唔似上次咁, 行到我痴肺, 又高山又空氣稀薄, 都係唔好DRIVE自己體能去到極限了, 話哂係24日的旅程, 日日行廿里, 真係會散哂咖.

只不過, 咁樣有好有唔好, 好就服少少, 唔好就係好多景點無去到, 可能我只影到20-30%囉.... 不過揸車去到的, 通常都係唔錯. 
 



這圖下邊的拱型石紋, 再俾水和風沖蝕多一萬幾千年, 等到下邊被沖空了, 就會變成一條天然的拱橋, 哈哈哈, 大家唔信, 等我以後出幅天然拱橋俾大家睇下.

















6 則留言:

  1. 原來你哥次去左成24日呀!!!!勁~~唔怪得你話要去買電飯煲~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵呵...... 如果個次我無個電飯煲, 日日食炸薯條或薯溶, 我一早已經頂唔順了, 小小JJ要宣佈入廠了.

      刪除
    2. 電飯煲真係好好用~~~又可以煮麵煮飯烘多士~~~正~~

      刪除
    3. 我諗電飯煲呢, 都係煮D簡單野算......因為好易失控燶左

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 我在這裡看到一個美國電影台,就專門重播西部牛仔片,有時黑白有時彩色,景色就是這樣了,看照片原來靚好多!

    回覆刪除