2013年11月24日 星期日

2013 秋遊第2天 3

早上上完萬呎高山的CEDAR BREAK, 就去到都有5-6千呎的ZION國家公園. 

係呀, 中文就係錫安, 同聖經裡的地名一樣. 大家可能會問, 為何一個原印第安人的地區, 會改成一個咁宗教性的名字? 原因係那裡的地貌跟聖經裡中東的地貌十分相似. 

原來還有一個故仔咖, 話說呢, 現在美國增長最快的教派"耶和華見證人會", 其創辦人曾經在那裡一帶隱居, 用現代人科學觀點, 在近似舊貌聖經的地貌上, 再重新詮釋舊約聖經, 就得出現在"耶和華見證人會"的教義云云...... 噢..... 太深奧了, 我不知道如何回應, 只能O了咀, 直到現在我還在O咀呢..... 哈哈哈.... 唔講了, 去片...... 








































6 則留言:

  1. 回覆
    1. 這個我實在有同感, 我地係咪來錯左這裡呢?

      刪除
  2. JJ , 你仲未開個 ''追縱你'' 果個功能比我加入喎 , 我收唔到你最新的blog架......><

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀, 點開咖? 我搵來搵去設定內的乜乜東東, 都唔見"追緃者"這功能. 不過, 我會每天出一BLOG咖, 你每天來看看, 咁得得啦.....

      :)

      刪除
  3. 更正....係 '' 追縱者 '' 才對 , 你快D開番出來啦!

    回覆刪除