2015年9月17日 星期四

2008年經濟衰退, 都未復原喎.... 咁快又.... 噓

前幾天, 看經濟學家講, 2018年又會有單, 仲話現今這個經濟週期, 係二戰以來最長, 前後10年, 但係復原速度也是歷來最慢最痛苦的. 

噢..... 乜..... 唔知點解, 我到現在仲未感到復原喎, D人都仲係縮住個荷包做人, 中餐館執下一間又一間. 以前去到D細埠仔, 最少有一間中餐館, 大一點的就會有2-3間, 現在很多都執清光, 剩下便利店裡賣D 甜餅和 翻熱PIZZA. 

我記得以前80年代有朋友講, 一個4-5千人的埠仔, 就可以容下一間中餐館了, 可憐現在要上一萬人或旅遊區, 才可以了. 

可以想像到, 下一個經濟衰退後, 人們的消費習慣會更萎縮, 做這些服務行業的華人, 很多人都會..... 不敢想像了.

PS: 前幾天認識一位這裡的大6 80後, 人到中年開始退髮, 讀書不成, 之後, 在餐館和工廠打了十幾年工, 最近, 加國西部經濟差了, 就遂水草來到這裡. 這裡生活消費低, 但工資也低, 更難找工作. 

他現在仍不想找工作, 他卻跟我說, 他只需要朋友, 生活可以十分簡單的. 不過, 我一想自己, 後生時生活開支還可以簡單一點, 但年紀越大就生活開支越多, 我以前一年只用洗一次牙, 花費1百, 現在一年係牙上邊用2 千, 而且還是唔用這些錢唔得喎. 

唉..... 我一見到咁, 連我都情緒低落了. 

很多人說, 在美加生活得越耐, 就越似加燦, 我想想也是, 週圍D人都咁唔掂, 又點會想去妝身扮靚呀. 

我最開心都入係返香港, 因為人人都著得靚, 可以選擇去一些人人都開心的地方, 如尖東山頂等旅遊區嘛.

4 則留言:

  1. 2018可能因為全世界都醒了,量寛是不可行的

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 你講這個觀點最啟發人思考, 我真係諗左好耐, 如果全世界都醒了, 到時會係咪世界? 既然知道由政府來托經濟保就業不行, 現在大量工作會消失, 大量份中產人仕會變成貧窮階層, 人們會否再繼續勤力工作? 人們會否繼續進取地去投資? 怎樣去獎勵人們勤力工作?

      刪除
  2. 所以後生哥時都係儲番個錢會好D....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 唔儲錢都要維持一份穩定的收入, 像我那位朋友咁, 我真係好擔心佢.

      刪除