2015年9月18日 星期五

老豆幫個女溫書

這次有點不同, 我親戚個女已經廿幾歲人, 仲係已經出來做事2年了. 

哈哈哈..... 事緣係咁, 我親戚係醫生, 佢個女剛剛開始做醫生, 由低級醫生升到高級醫生, 要考好多試, 個個試都係硬野來的. 

其實, 我親戚個女由細到大, 都唔需要我親戚同個女溫書咖, 佢個女到大學畢業之前, 都好掂咖.... 

所以, 可以看出一件事, D人細細個就已經要去這裡那裡補習, 就已經係講出某些事情出來. 有時, 做家長, 就要早早放手, 讓兒女自己去揀人生的路, 唔係果種材料, 夾硬來都唔會有好結果. 
 

2 則留言:

  1. 香港依家既學生, 由小學就開始要去補習啦, 放學後就去,做埋功課先返家呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我親戚個女唔洗補習咖, 醫學院畢業前, 都唔洗個老豆幫佢咖.

      所以, 做父母唔好對兒女咁多要求, 因為係掂就一定會掂, 唔掂就點補都唔會掂. 倒不如去做其他事情, 或許找到條岩自己的路.

      刪除