2015年9月29日 星期二

我的香港行街攻略

香港空氣污染就人人都知道, 人人都怕. 我每次回港又真係好怕係街上行得太耐咖. 

不過, 如果回到香港唔係條街上行下, 又真係不如唔好番香港嘛.

我最喜歡唔係行海港城, 唔係行圓方又一城, 唔係行大型商場, 而係小店舖. 香港商場D店舖太多連鎖店, 太一式一樣, 太沒有特色了. 我喜歡行青山道, 長沙灣道, 鴨寮街, 福榮街, 南昌街, 基隆街. 這些街道最有香港特式. 

如果我想由某大街的街口到某大街的街口, 我係唔會行係大街上, 我寧願屈入細街行, 寧願行多點路. 香港大街有很多巴士和重型汽車, 空氣質素更差. 

所以呢, 如果大家在基隆街, 鴨寮街, 福榮街, 花園街見到我JJ 時, 請不用奇怪, 因為我唔喜觀行大街的. 

2 則留言:

  1. \(^o^)/\(^o^)/總覺得……鴨寮街……是男人的浪漫!☆☆☆

    回覆刪除
    回覆
    1. 那裡多電子玩具, 其實, 女人街也不是只有女人去, 鴨寮街也不一定只有男人去.

      刪除