2015年9月4日 星期五

男仕夜深自保的方法

現在呢, 街上邊度度都係叫天眼的閉路錄影機, 只是, 不是任何地方都攝到.

有時, 一些非禮或強姦案, 因為案發現場沒有天眼攝到, 就用附近的天眼所攝到的影像, 來斷定誰人有可疑. 今期香港有單案, 案後疑犯走了,  就是用天眼來找到疑犯的住所, 再在住所內找到案發時的衣物. 

所以, 男仕們如要避免被人懷疑, 最好平日在街上行時, 盡量跟女性保持一些距離, 又或刻意放慢速度或加快速度. 尤其深夜時, 街上的妙齡女性. 

PS: 有次回港晚上, 我行在尖東到理工的天橋上, 有個女仔著得十分少, 上身只有一條BRA 大小的 TOPS, 下身一條窄身褲. 過了我之後, 偏要行在我前邊, 我放慢腳步佢又放慢腳步, 又時不時回望後邊. 我原本好想開口叫佢做人檢點一些, 好易引人犯罪嘛, 但好快就到分支路了, 我唯有被逼改路行冤枉路, 都好過行在佢後邊, 其他人還以為我係咸混佬跟住佢. 

世界上, 大部份女性都是善良心地好, 只是有極少部份女性, 都唔知道佢地心裡想些什麼的. 其實, 這些事不是第一次發生在我身上, 有次更攪出麻煩事, 多年也攪不清楚.

沒有留言:

張貼留言