2015年9月16日 星期三

邊有咁大隻蚧拿?

最近找回港的機票, 有旅行社就提出一張滿地可經北京回香港的機票喎.

這張機票最過癮的, 就係來回程都送一晚北京酒店房.

但係諗深一層, 為何航空公司送一晚酒店, 而且機票特平, 其他的航空公司都要$1300以上, 這間才要$900都唔洗. 

上網一查, 這航空公司呢, 滿地可去北京就不是天天有機, 但香港去北京就天天都有7-8班機, 怎可能接唔到機而要俾晚酒店房我住. 

我就問果間旅行社, 係北京留幾天, 要加多少錢, 回答卻十分意外, 要加幾百加元, 又沒有了送的那晚酒店房, 理由是航空公司鼓勵人們去其他中國城市, 不是留在北京. 

既然..... 不鼓勵人們留在北京, 就跟本無需要送一晚酒店房. 

後來, 我上網看看評語, 原來北京常常都有空管, 大城市如北京, 航機遲到幾小時是平常. 再去查下北京香港航班的平均延遲時間, 竟然在今年6-8月裡, 每班平均遲了600分鐘, 最長遲了900分鐘., OH...... MY GOODNESS, 最大劑既就係班班機上好乘客, 係跑道上等起飛. 平均等 69分鐘, 即是我有機會屈係機上1-2小時閒閒地. 送一晚房的原因, 可能係預左D機遲好耐, 所以就俾晚房, 唔洗多講.

咪哪, 我都係其他航空公司了.

7 則留言:

  1. 咪貪這些便宜呀!一陣激到成個假期都唔開心就慘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗, 好驚成個假期個心都UP埋, 那就最慘了, 我現在經常情緒低落.

      刪除
  2. 我覺得都係咪貪平....寧願俾多d錢好過....最驚慳左之後係貼錢買難受~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咖, 真係要諗過度過才好, 我現在買左加航, 都係貴多2百唔夠. 加航很準時的.

      刪除