2015年9月7日 星期一

人生為了什麼?

前排去洗牙, 驗到我有蛀牙和牙肉退宿了.

要立刻補牙, 補蛀牙一隻, 補牙肉退宿的7隻牙. 

洗了我1千1元加仔, 好肉痛呀, 慘呀. 

不過, 人生為了些什麼? 都係為到自己開心D, 舒服D. 

有時, 都係要講句.... 算啦, 洗咁D錢, 換來自己開心D.

8 則留言:

  1. 牙肉退宿 有得補?如何補?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是補牙肉, 而用牙瓷粉補那些牙肉退縮的地方, 避免細箘進入露出的牙腳.

      刪除
  2. 睇牙真係好貴.................

    回覆刪除
    回覆
    1. 好貴, 不過, 一分價錢一分貨, 加國這裡的牙醫服務十分先進.

      刪除
  3. 好怕睇牙醫,諗到遲D我都要去整牙,腳都軟埋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係好怕睇牙醫, 但我又怕變無牙, 真係好矛盾呀

      刪除