2016年2月12日 星期五

各位, 羡慕嗎? 我這裡連鬼子佬超市都有.....

中國人年糕賣了..... 

上年有暉春和過年擺設, 今年有年糕和糖果, 不過, 我現在少食糖了, 就只買舊細細地的年糕來擺.

希望我下星期有胃口食左佢.

今個星期日係人日, 我希望我開始有胃口食餃子和湯圓了. 


6 則留言:

  1. MR JJ ,
    是否食滯咗, 還是冷親?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是胃酸倒流, 可能我平時飲得檸水太多.

      刪除
  2. 有胃口都唔好食咁多,胃酸倒流好辛苦的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕O既, 舊年糕可以放到3月尾, 都得, 這個就係工廠生產的好處, 保質期長一點.

      刪除
  3. 快d好番啦~祝你身體健康~
    真係無野無得買~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 已經好番好多, 現在可以喝牛奶食芝士.

      我已經買了大部份賀年用品, 連蓮藕都買埋來煲湯, 只是現在唔食得, 就放在一旁, 看看遲些還可否吃, 不能就要丟左佢了.

      刪除