2016年2月16日 星期二

樓上有人嗌交......

嘩.... 竟一個花盆飛左出窗外, 希望下邊架車係間屋裡邊d人, 只係夫妻洒下花槍. 如果唔係, 係屬於公共大廈裡的其他住客, 可能會六國大封相.


5 則留言:

  1. 嘩,太激噃,可能會傷及無辜呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 直頭會傷及無辜, 我差D就報左警了, 哈哈哈

      刪除
  2. 嘩,太激噃,可能會傷及無辜呢!

    回覆刪除
  3. 我哋呢度,如果有人嗌大交,啲人會即時報警㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我這裡都係一樣, 噪大交, 鄰居聽到就會報警, 有時我叫我老豆講野要細聲一D

      刪除