2016年2月4日 星期四

加拿大郵局的賀年郵票

大家可能唔相信, 加拿大郵局都出中國人的猴年郵票..... ?

是的, 仲係已經出左接近20年, 即是今年出的, 已經是第二款的猴年郵票.

這是2004年出的, 取材西遊記, .


這個是今年出的, 沒有香港的猴年郵票好睇.


 下邊加國龍年郵票, 係我的 FAVORITE ONE.


12 則留言:

  1. 老外出中國生肖郵票,已經算不錯了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 加拿大號稱自己是多元文化國家, 如果連這些門面功夫都不做, 那就會給人咎話, 這樣做才不會見笑於人.

      刪除
  2. 你有無收藏啊?等升值換個好價錢,呵呵.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有收藏蛇年和龍年, 特別靚.

      我不知道現在值多少錢, 不過無問題啦, 我都係喜歡得閒拿出來看看好了.

      刪除
  3. 回覆
    1. 係咖, 這裡很多老外都好喜歡中國文化咖, 我爸爸個猶太醫生, 佢個仔去左北京學京劇一年呀.

      刪除
  4. 回覆
    1. 我可能唔係京劇迷, 所以唔識欣賞呀.

      刪除
  5. 又真係估唔到喎!!!老外出咁有中國特色既郵票~
    我祝你新年快樂身體健康!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們這裡有很多中國人, 老外找個中國人來設計, 或找中國人教他們,是很容易的事呀.

      刪除
  6. 證明中國人响加拿大勢力龐大

    回覆刪除
    回覆
    1. 又不可以這樣說, 只能說我們是加國裡第三大民族吧!

      刪除