2016年2月25日 星期四

我這裡的華埠小姐.

噢,...... 由幅海報就知道, 這幾年越來越唔似樣了, 這幾年都係用番同一幅海報喎, 只係係上邊改幾粒字, 如年月日咁啦. 

咁又係咖, 咁多年都無人攞過獎播, 誰都會無心機啦!

PS: 記起有一年呢, 我去理髮的髮店, 有位師父義務幫D參賽者去SET 髮和化妝. 

咁呢, 我就見到班女仔來排隊了, 之後當然係人工地修飾一番, 噢...... 乜原來經過處理後, 真係差好遠咖喎. 

不過, 個個學生妹離開時, 衣著同頭上和面上不成正比囉. 

其中有一個同我笑喎, 哈哈哈..... 我心諗佢有心食大茶飯, 當然唔會睇我上眼(當然我知道我好靚仔啦, 不過都唔會吸引到心機咁重的女人嘛), 咪玩我啦, 極其量都係想搵多幾個觀音兵係身邊, 又或找些人買佢地D選美晚會門票囉. 

嗱嗱嗱.... 大家睇睇囉, 三色台個湯記呢, 就係右下角, 而鐘麗媞呢, 就係底行中間. 湯記都無乜變, 但媞媞就變到.... 噢.... 都係果句, 不許人間到白頭, 悲傷呢...... 

其實呢, 媞媞曾經來過我以前去果間唐人教會, 真係唔講我真係忘記左, 係果幾年, 果間教會真係有好多靚女去呀. 哈哈哈.... 這個當然啦, 有D咁靚的靚仔去喎, 當然會吸引好多人去啦!

不過, 後來有屬靈人仕來同我講, 佢地好怕教會風氣唔好喎, 其實佢地係怕佢地D仔女學唔到我地咁靚, 變成極度自卑而碌爆咭. 之後, 我就著到好ER-嗚咁去間教會囉!


4 則留言:

  1. 甘多靚女,點都選返一個嘛,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦, 這些女仔一定係去揀人, 唔會俾人揀佢地.

      刪除
  2. 嘩~~~~~不得了! 我俾呢句說話吸引咗->"當然我知道我好靚仔啦"
    但之後嗰句我就唔太認同喇->"不過都唔會吸引到心機咁重的女人嘛"
    我諗每個女性都好想美貌得到認同, 都冇邊幾個女仔細個係冇玩過喺屋企扮演得到選美冠軍, 所以唔會全部都係機心重嘅女仔, 都有好多選到之後甘於回歸平淡呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好了, 你回來了, 玩得開心嘛.

      可能因為我咁諗, 所以到現在還未結婚, 不過, 我這樣諗, 也跟我曾經遇到的人有關係的.

      其實, 我十分高興你能夠校正我的一些肓點咖.

      刪除