2017年2月11日 星期六

敏銳市場觸覺

我認識一些由國內來加國的留學生, 有個做完暑假工的, 走來同我講, 佢去左洛衫磯(LA)某名店裡做售貨員, 用普通話來SELL 名牌. 不過, 佢話名店裡的金牌 SALES, 原來係個由上海來打暑期工的國內留學生. 聽說佢金牌到可以間名店叫佢留係度繼續打工, 幫佢攪埋綠咭喎, 唔好再返大學讀書了.

係咖, 國內眾多群體之中, 以上海語系的人最有消費力. 就連上年農曆新年黃金檔期上畫的賭城風雲3, 都把配樂加上上海話. 

很多人很喜歡上海妹, 貪上海妹講話的那種嬌和俏, 不過, 我自己是半個上海人, 就真是沒有什麼感覺了, 看看片中的李宇春就知道, 並不是美人一個, 面貌普通呢. 只是, 很多人外表嬌俏美艷, 只是一關起門上來, 卻是..... 呵呵呵.... 我不敢再多說了, 怕被人打嘛.


4 則留言:

  1. 無可否應,內地人已成為旅遊業主要消費來源.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咖, 佢地經濟開始起飛, 又因為平均年齡都輕, 社會醫療開始還不大, 所以可以消費多一點. 不過, 有很多國內人都係普通咋.

      刪除
  2. 而家大陸人消費強呀, 上海更加啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 所以佢地好多時洗左錢都唔知為乜, 我就有國內朋友, 買左一套六對爬冰手套, 都係放左係度

      刪除