2017年2月28日 星期二

人生已經艱難了.....

但有些人卻因為宗教, 卻令他們自己更艱難. 

我有個朋友, 信佛信到有個證書, 每天都茹素戒葷, 不過, 我看她雖然身體橫碩, 一副北方人的健壯樣子, 相比我這個比她年長的骨感男, 她卻比我身體還不如.

齋素食會令人體很多地方提早退化, 腦, 肝,腎, 骨骼, 軟骨等等. 尤其在加國嚴寒下, 普通人都已經自然流失很多鈣了, 我開始要食補充劑了.

作為朋友, 我有時刻意引誘她, 跟我一起去食自助餐, 讓她重新適應葷食. 這個令我看似.... 那些在電影"青蛇"或"誘僧"內的妖精, 不過我是菩薩心腸, 用上些手段吧.

是的, 現在她不能吃牛肉, 豬肉, 羊肉, 她對肉腥有反胃, 會吐出來的.

3 則留言:

  1. 你睇下DODO姐就知啦,唔食肉咪個咁個樣囉!

    回覆刪除
  2. 要食高蛋白質嘅素食,例如加國盛產嘅黃豆制品,豆漿豆腐之類。另外未受精嘅蛋,都係素食

    回覆刪除