2017年2月26日 星期日

我JJ最近攪邊料?

哈哈哈, 我JJ呢, 這排去左一個陌生女孩的家中, 講開來好似好瞹眜呀, 不過, 我這樣的正人君子, 那會..... ? 哈哈哈

這個女孩可愛之處, 就是她在家中主講孔學儒學學說, 已經讀完了論語頭5篇, 之後, 就快來讀孔子弟子的"大學"了.


其實, 因為係2千5百年前的古文, 十分不容易讀, 又有背景故事, 而且我D中文係1998年前互聯網未火熱前, 已經忘記得七七八八了. 靠住98年後的互聯網方便, 由學打倉頡輸入法開始, 再記番起D中文字.


現在要我讀古文, 實係挑戰, 不過我還是應付有如....... 無問題呀.

前幾晚讀到論語第5篇裡的左丘明, 我嚇了他們一跳, 就是我竟然知道誰是左丘明, 什麼是左傳春秋..... 哈哈哈..... 

好吧, 可能大家會問, JJ你單身嘛, 人家咁好, 你就快手D啦! 噢..... 這個呢, 就係人家太好了,已經, 呵呵呵...... 無行了. 還有她信佛呀, 所以就戒葷, 我不戒葷嘛.....




3 則留言:

  1. 即係有得睇無得攪,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 做個有思想互動的朋友, 已經十分不錯.

      刪除
    2. 嗯,人真係要有朋友,特別係在思想上可以互動的朋友.

      刪除