2017年12月15日 星期五

各位, 今期又到加息.

哈哈哈, 嗱嗱嗱..... 大家咪誤以為我講風涼說話, 講加息來嚇人.

其實, 我成日都同人講, 這個世代講加息, 一日唔打仗, D息都無可能加番到以前的高水平, 頂多加到3%-3.5%, 就已經好難再加.

第一原因, 就係低通漲啦, 咁低通漲, 無需要加息壓通漲, 攪不好, 驚住變通縮就慘了. 為何低通漲? 資訊科技和自動化, 帶來強大的生產力, 但人口老口, 又減低了人們消費的需要. 

第二, 環球水浸呀, 人人手上有錢, 但找不到出路, 放哂係一邊, 銀行啦, 床下底啦, 買金仔啦, 買比特幣啦..... 借貸供大過求, 息口點會升?

第三, 老美當奴友減稅呀, 已經水浸啦, 再減就更水浸, 而且老美政府減稅後就赤字更大, 加息就會令到佢地因為俾息而赤字更大, 佢地老虎蟹梗係唔加到D息咁高.

加到得個3-3.5%, 坳痕都唔會痛啦, 除非專炒磚頭唔還錢果班友, 就可能有問題, 照常理, 一早己經買左舊磚頭來自住, 又或保守地買磚頭來投資, 都應該唔洗驚咖!

PS: 不過呢, 大家唔好聽完我咁嗡之後, 下星期就去排隊買樓花呀, 我只係指果D一早已經入左市的朋友仔, 叫佢地唔洗驚. 現在就唔好再同人迫了, 無謂辛苦自己啦.

2 則留言:

  1. 會再加息, 因為美國須要用高息新債引人買 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀, 這個是債市機制, 不過, 我相信到左3.5%時, 老美聯署會有計唔俾佢再加息.

      刪除