2017年12月26日 星期二

財富.....

前幾排, 聽溫哥華的朋友講開佢地間屋又升左幾多錢.

不過, 我真是不忍心打破佢地美夢...... 並不是因為我會懂得預測樓市走向, 而是我知道, 我這些朋友每年要俾高昂的物業稅(基於物業市價來定的物業稅, 物業市價越高, 俾得越金), 再加上, 任何投資中介評估這些朋友個人值幾多錢時, 是不會計他們住緊的物業啊.

前幾年, 我手癢, 走去叫個投資中介朋友, 評估一下我值幾多錢, 佢初頭都唔確認我D出租物業應該點計(我一直都唔係住係出租業物裡), 因為佢睇的, 係我的 LIQUIDITY, 即係可以立即動用到的財產嘛! 就唔係市價減按揭咁計法了, 最後, 佢打去問二按公司, 話如果我攞我D物業去二按, 48小時內可以按到幾多, 得出來的二按數目, 再扣多20%, 才計入我個人的資產裡. 

嘩..... 所以大家計自己值幾多錢時, 唔好太樂觀, 原來金融機構裡的計法, 同我地一廂情願的計法, 相差好遠.

沒有留言:

張貼留言