2017年12月22日 星期五

為何我咁耐都唔寫財經?

皆因為老美黑仔上台後, 佢唔俾個市 FREE FALL, 就推出 QE 到 QE3(係呀, 已經前後3鑊了, 這個簡直係損人不利已的做法), 橫掂都知道個市唔會跌, 但又唔知道個市升到去邊, 又唔知道佢地幾時停 QE, 所以係咁樣的長官意志操控個市下, 我寫財經來都無用啦!

當時我已經同人講, 求其 HOLD 住現有的 POSITION, 等到老美唔再係個市上邊上下其手, 才好去諗增持或減持...... 不過, 我這幾年都忍唔住, 不斷增持, 實在太誘感了.

轉眼又過左成10年了, 我寫財經都生疏哂, 才等到黑仔唔DO, 由大聲夾惡的當奴友上任, 明話要復興老美, 實質係度同佢幕後老闆係度略水. 我就知道老美由黑仔側重工農兵, 轉軚去明益大財主, 這個.... 我就手癢, 出來再寫財經了, 哈哈哈...... 

各位, 我這幾年為左準備賣我D出租物業(由2009年等到今年), 心思就放左係物業增值和稅務最大效益上, 橫掂股市都唔洗諗咁多...... 不過, 由現在開始, 我"重出江湖", 哈哈哈.....

沒有留言:

張貼留言