2017年12月29日 星期五

呵呵呵, 我JJ點會俾人偷橋?

哈哈哈, 最近有朋友來同我講, 近排有套港產片, 裡邊個主角造型, 好像在講我喎..... 

我就問朋友借佢隻碟, 來昅昅這套有點咸水味的黑色諷刺劇"西謊極落之太爆太子太空艙", 裡邊劇情以香港這個被眾多謊言美化成"語言藝術"的荒謬都市為背境, 在這裡要騙得到別人, 先要騙到自己. 講個主角呢, 係這繁華都市的一個貧困角落, 住在一個比劏房更不人道的「太空艙」, 在這些六呎X四呎的棺材式住宅中, 跟一班快要連自己也騙不下去的人同住. 主角係網上是人氣爆燈的樓市評論家,但在現實中, 卻是欠負累累,屋租也交不起的網路打手,為了省錢還債,呃女友話自己去紐約實習,實情是搬到「太空艙」,在網上裝著「紐約客」過生活,主角卻在這個環境惡劣的「太空艙」中認識更多「太空人」. 

嗱嗱嗱嗱..... 我JJ一向只講股市, 莫講樓市, 連債市我都唔講, 更不會預測走勢, 也不會預測目標價位, 因為這些全不是我講財經的用意, 我只想同人講, 乜野係真正的人生財富, 怎樣去揀條人生道路, 去使生命更豐盛, 更有著意義. 

咁耐, 我都只是出來見過2個在網上認識的香港朋友仔, 2007年時, 第一個朋友仔十分懊悔地說, 匯豐當時升到百幾蚊, 但他卻在百元時賣了, 問我怎辦? 我笑住答佢, 如要百元再買回, 大把機會. 嗱嗱嗱嗱, 我無做預言家咖, 我只是認知到當時過高的水位咋. 2015年時, 跟別位朋友仔出來飲茶, 當時連股票都無講, 只講點樣用口係手機度嗡去邊度行山, 由手機帶路. 

如果我無記錯, 我習慣出錢請朋友仔的, 不會俾朋友仔破費啊!  所以, 大家不用來問我現在係邊處了, 不會在香港啊! 就算我現在係香港, 有時間都會用來陪屋企人啊! 人年紀大了後, 陪屋企人的機會越來越少. 

PS: 真是懷疑著, 以前見過的朋友仔中, 有人在搜集故事資料.



沒有留言:

張貼留言