2017年12月16日 星期六

澳門政府開支.

原來, 由澳門回歸之後, 澳門政府每年開支由百幾億, 升到現在千幾億了.

噢..... 乜唔係話現在澳門賭場生意不景嗎? 好多貴賓廳執笠嗎? 

我每次來澳門玩, 臨走前, 一定去十月初五街, 食番個咸魚蒸肉餅飯咖, 由回歸時$19, 升到現在$36呀(我記得咁清楚, 主要因為咸魚情未了呀, 哈哈哈) , 都係升左90%之嘛. 

當然, 以前葡國佬治下的澳門, 乜都唔做野, 不過, 現在又可能澳門政府做得太多了. 我上個月走左上大潭山昅野, 見到澳門起左好多野, 但我就懷疑邊處有人用咁多新設施? 

聽聞氹仔碼頭起到好大, 但好少人用, 鬼咩, 我這個加燦都係鐘意去外港碼頭多D, 貪佢多賭場免費巴士, 又可以去官也街食瑠槤大菜糕, 又可以去大碼路昅下D國內靚女, 又可以去我最喜歡的十月初五街食咸魚肉餅飯喎.

沒有留言:

張貼留言