2017年12月27日 星期三

人生無處不歡顏

最近有朋友問我, 人生最大的財富是什麼? 

哈哈哈, 我就立刻脫口一句, 人生無處不歡顏......

有人要花千萬才買到歡樂, 但如果有人, 無論身在何處何境況, 都能歡笑著, 這個當然就是財富了.

我每次回港, 都會吃一次只有香港特色的東西, 魚蛋粉啦, 肥姐老水啦, 妹記魚腩粥啦..... 藥膳拉麵, 魚湯淥油菜..... 葡撻..... 好多好多..... 

還有一樣, 就係格仔餅, 有朋友問我, 外國無格仔餅食咩..... 其實係有, 不過, 無香港果D咁好味呀, 香港果D裡頭D花生醬係開稀左之後, 再加左D芝麻醬係裡頭, 再加煉奶播, 外國果D係加左D好杰的花生醬和牛油, 好劑咖喎. 

不過, 回港時, 這些東西每樣食一次, 都足夠令我爆標, 所以, 每食一次時, 都要十分珍惜那一次的感覺和味道...... 

所以, 人生到最後, 珍惜仍是歡笑的最基本起點, 沒有珍惜, 沒有重視, 人生何來歡笑呢? 人生何來財富呢?

2 則留言: