2017年12月23日 星期六

投資.....

其實, 投資這家野呢,有些人喜歡BUY LOW SELL HIGH, 所以他們就每日係個市裡頭咪少少, 變成即日鮮, 我就喜歡睇大環境, 著重大佈局, 務求投資成份跟自己的人生方向和年齡相配. 

年紀輕時, 唔需要理咁多風險, 因為體力好精神又上佳, 一個屈尾十, 就可以番番轉頭再玩過, 但年紀大了, 個人回氣慢左, 就不能不理投資風險了, 隨著年齡上升, 個人抗投資風險的能耐, 都不斷在降低了. 仲有..... 有份正職就不能每個鐘睇住個市, 即日鮮由一開始我行第一步, 就已經絕緣了. 

投資組合? 現金和股票對比? 我一向都唔睇債市, 因為我錢太少, 玩唔到這些高難度動作, 所以到現在我只沾手股票. 見到當奴友係電視上大聲夾惡個款, 我就唔想再增持貨仔了. 以前, 有人講當奴友係個市的禍水, 佢上台, 個市會大跌, 聲知個市就升足一年. (當時更有人講佢已經在當奴友當選之前, 佈署好一切, 不知道今天他如何...... ) 我現在自己喜歡保留多少少的現金, 唔入市住, 因為我覺得, 當奴友有如老董, 講話天下第一, 到做時, 佢同老董都試過公司破產收場, 有時這些商家佬係度豪賭咖.


沒有留言:

張貼留言